2014年3月30日星期日

屋-樹-人分析 - - 例子 (一)



呢幅聽講係某超級明星畫既HTP, 首先睇下佢間屋
細緻到連間屋有破損既地方都表露無遺, 以為佢係好細心
但做屋樹人分析時, 我地就會用另一個角度去睇
之前講過, 「屋」代表家庭、家人及環境,或你在人際關係上溝通的模式。呢間屋既線條好清晰且明顯,而且屋頂是大過屋身,咁表示呢個人係一個現實形既人。
屋有窗有門,係好同正常的,不過要留意既地方,就係佢度門既門把,雖然門係代表願意與人溝通,但而家呢度門係閂左,即表示係「有條件既溝通」,如果當事人唔願意,你休想進入佢間「屋」。


「樹」就代表你對自己形象的潛意識表達,呢棵樹有著「老樹」既感覺,樹根清楚的見到,即表示佢係一個念舊既人,但要留意既係樹上面有「傷痕」,這是代表佢心裡面有個創傷,係一件唔開心既事。

「人」則代表你對社交及人際關係網絡的感受, 呢個人畫係間屋裡面,望住棵樹,亦冇其他人出現係呢幅畫裡面了,可見呢個人喜歡留係屋內,亦代表佢係「想家」既人,佢亦希望自己可以被保護。

沒有留言:

發佈留言