2015年1月20日星期二

解夢 - 不停發夢見到自己在考試?

收到朋友的來電,問我可唔可以幫他解夢


「其實已經夢見過幾次,都有點困擾
有次試過因為見到呢個夢而扎醒
睡眠質素有D影響...

我有好幾次都發夢,夢見自己返左以前讀書既嗰間中學
(註:呢位朋友冇讀書好多年,不過佢本身成績唔錯...)

坐係自己個位度,跟住就有份試卷出現係我面前
我睇住份卷,心跳得好快
全身出汗,覺得抖唔到氣,我拎起支筆,不停咁寫
但寫到第二句,就聽到「times up, pens down, stop writing...」
我跟住就驚到扎醒左...」

聽完後,我就問佢一個問題:近來既工作好忙嗎? 係咪要趕deadline?
(註:佢沒同我講過任何關於自己既事,對話一開始就講佢發夢」

佢先倒抽一口涼氣,然後問我:你點知架?
然後就開始同佢傾,由個夢到佢自己最近既問題...

解夢的方法有好多種,什麼周公解夢,夢字典,甚至用風水角度去「分析」
但其實解夢並不是什麼神化的事,但又不是任何沒受訓練的人,自己用本字典就能解夢
其實,「夢」可以告訴我們好多事

好似我這位朋友,因為工作壓力的關係
但又不能在日常生活中表現出來,更甚的是他本人根本就察覺到自己在受壓!!!

由於不能反映出來,大腦就會在他休息的時候
透過他的潛意識告訴他,我有壓力呀~~

過幾日再問佢,仲有冇發夢見到考試
佢話冇啦,多謝我幫佢,令佢知道自己的問題...

每次聽到朋友/客人的回饋,都令我覺得有動力
去幫其他人

未知下一個會是你嗎?



沒有留言:

發佈留言